Go to Top

Interimopdracht Marketing Communicatie Specialist l Utrecht | ingevuld

Schermafbeelding 2015-01-12 om 20.32.58CM INTERIM bemiddelt alleen de allerbeste interimmers in marketing en communicatie. Onze gepassioneerde professionals hebben allen een bewezen track record, uitgesproken persoonlijkheid en kennis van zaken. Hoe wij dat weten? Een gezonde dosis mensenkennis, diepgaande interviews en een uitgebreide selectieprocedure: onze professionals scoren minimaal een 8 in de CM-referentiescan.

 

 

Marketing Communicatie Specialist l Utrecht l Amsterdam l Detachering

Startdatum                 2-2-2015
Einddatum                  2-6-2015
Optie tot verlenging Ja
Aantal uur per week         32
Aanvraag reden        Bevalling / zwangerschap

Doel van de functie marketing en commnunicatie specialist

Draagt zorg voor kwalitatieve consistente externe communicatie door middel van effectieve en efficiënte campagnes (integrale inzet van multi media kanalen) teneinde alle gerelateerde aspecten van het imago te verbeteren dat leidt tot groei nieuwe klanten, vermindering van vertrek van klanten, klanttevredenheid en verhoging van de waardering voor het merk.

Kennis & Ervaring van de interimopdracht

  • MarCom specialist, met bewezen en gedegen ervaring HBO werk- en denkniveau, met afgeronde opleiding in  Marketing, economie of Communicatie
  • Ruime ervaring binnen Marketing met MarCom verantwoordelijkheid
  • Ervaring met 360 graden campagnes is een pre
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
  • Projectmanager met doorzettingsvermogen, overtuigingskracht, een pro-actieve houding en sterk ontwikkelde communicatieve vaardigheden

Vereisten van de markering en communicatie specialist

  • Minimaal 10 jaar ervaring in het opzetten van campagnes (ATL/BTL). Moet terugkomen in CV.
  • Minimaal 4 jaar ATL ervaring. Moet terugkomen in CV.
  • Ervaring binnen multidisciplinaire projectteams. Duidelijk uitleggen op het CV.
  • Recente (niet langer dan 5 jaar geleden) ervaring in telecom (voorkeur vaste diensten).
  • Minimaal 2 jaar werkervaring met het initiëren van campagnes voor de zakelijke markt (gericht op diensten en niet op producten). Dit duidelijk uitleggen op CV.
  • Minimaal 5 jaar werkervaring binnen A-merk m.b.t.. campagnes en bewezen track record. Dit duidelijk uitleggen op CV.

Deze functie kan alleen ingevuld worden op basis van detachering.