Go to Top

Over CM INTERIM

Cathalijne MeijerIk ben Cathalijne, de initiatiefnemer van CM INTERIM. Jarenlang heb ik zelf als marketing interimmer gewerkt voor bijv. SNS, de KNLTB en DELA. Ik weet daarom als geen ander dat je alleen met top interimmers echt het verschil kunt maken en complexe projecten tot een goed einde kunt volbrengen. Het viel me op hoeveel moeite mijn opdrachtgevers hadden om deze interimmers te vinden. Toen ik voor de honderdste keer te horen kreeg "Ik wil een tweede Cathalijne" dacht ik: een bureau dat enkel bemiddelt in top interimmers, dat ga ik in de wereld zetten.

Door mijn achtergrond weet ik wat een exellente interimmer in huis moet hebben om een opdracht tot een succes te brengen. Ik pik de topkandidaten er daardoor feilloos tussenuit. Daarnaast heb ik een selectieprocedure ontwikkeld waarbij ik vooral de unieke kwaliteiten van een kandidaat in kaart breng. Daarnaast vraag ik eerdere opdrachtgevers, met de CM-referentiescan, de kandidaten te scoren. Een CM-interimmer moet minimaal een 8 halen wil ik hem tot het CM-netwerk toelaten.

 

 

 

Q MarketingVanaf 1 januari 2016 maakt CM INTERIM onderdeel uit van de coöperatie Q-logic. Q-logic is de enige arbeidsbemiddelaar, die opereert als een coöperatie. Q-logic gelooft dat haar ervaren consultants, haar leden, het beste tot hun recht komen wanneer ze maximale vrijheid hebben om hun werk in te vullen. Q-logic doet dat met gedeelde faciliteiten, met een gezamenlijke verantwoordelijkheid en met volop ruimte voor individueel ondernemerschap. Q-logic kiest voor deze innovatieve aanpak omdat die volgens haar het beste past in een tijd van grote veranderingen op de markt en de groeiende behoefte aan vrijheid, verantwoordelijkheid en zelfontplooiing. Binnen Q-logic vertegenwoordigt CM INTERIM de discipline Marketing & Communicatie.

 

 

 

 

Het kernteam van CM INTERIM

CM INTERIM bestaat uit een team van interim professionals die elk met hun specifieke vak- en branchekennis samen met mij de toppers in de markt weten te spotten.

Tessa

Een start-up of een nieuw (online) product lanceren. Tessa heeft unieke interim ervaring opgedaan door zowel bij de kleinere start-ups als bij de A-merken (vb ANWB) te werken. Haar interimprojecten stonden altijd in het teken van online en het ontwikkelen of lanceren van een nieuw product of dienst. Zij begrijpt daarom als geen ander wat voor soort interimmer u nodig heeft voor dergelijke projecten en heeft een netwerk vol specialisten op dit terrein. Denk daarbij niet alleen aan de interim online projectmanagers of marketeers maar ook aan online specialisten zoals community managers, interactie designers, SEO/SEA analysten of programmeurs.

kernwoorden: marketing, online, strategie, productontwikkeling

branches: media & publishers, automotive, travel & leisure, education

garanties: deadlinegarantie (ik haal altijd mijn deadlines), energyboost (iedereen krijgt weer zin in z'n werk als ik ergens werk), creativiteit (ik denk gegarandeerd in veel meer mogelijkheden/nieuwe ideeën dan iemand zelf heeft)


Maarten

Wilt u uw marktpositie verbeteren? Als intrapreneur voeg ik commerciële online en offline kennis, lef, planning en structuur toe. Door mensen te coachen en te motiveren, laat ik b2b en b2c teams beter presteren. Mijn instelling is “play to win, not play to play”.

Al 15 jaar aantoonbaar succesvolle ervaring met cross media productintroducties, strategische samenwerkingen, merk- & klantportfoliomigraties, customer contact centers (incl webcare) en community management. Projectmatige samenwerking met externe parters, legal, risk & compliance en finance zijn evident.

kernwoorden: b2b, b2c, (project)management, crossmedia

opdrachtgevers: Achmea,  Zorgpunt, Menzis en PGGM

garanties: resultaat binnen gestelde deadlines, humor en betrokken